Vi heter Susanne og Tommy Andersen. Vi er gift og bor i Halden. Susanne er født 1965 i Gøteborg . Tommy er fra Halden, han er født i 1957 og var pensjonist fra 1 august 2019. Vi har seilt mye sammen siden 1991, har snart 4000 overnattinger om bord underveis på tokt. For noen år siden rundet vi 60 000 NM som vi har seilt sammen. Nytt fra 2021 er at vi har komplettert med å kjøre bobil.
Under Menyen kan du lese litt om noen av disse turene, her finner du også noen andre reiser.


